Godziny Organizacja pracy z dziećmi
630 – 815 Schodzenie się dzieci. Zabawy kształtujące umiejętności zgodnego współżycia w grupie, zgodne z zainteresowaniami dzieci. Prace porządkowe w Sali. 
815 – 830 Poranne zabawy ruchowe.
830 – 840 Przygotowanie do śniadania – czynności higieniczne i samoobsługowe.
840 – 900 Śniadanie – doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłków oraz kulturalnego zachowania się przy stole. 
900 – 910 Czynności higieniczno – sanitarne po posiłku.
910 – 915 Zajęcia dydaktyczne wspomagające rozwój w sferze językowej, przyrodniczej, plastycznej, muzycznej. Zabawy ruchowe, tematyczne, konstrukcyjne. 
910 – 955 Przygotowanie do wyjścia na spacer – nauka ubierania się z zachowaniem poszczególnych etapów i możliwości dzieci. Zabawy ruchowe, gry sportowe, zabawy swobodne.
955 – 1010 Zajęcia dodatkowe w zależności od tygodnia/realizacja projektów edukacyjnych.
Poniedziałek : Projekt „Gramy Zmysłami”
Wtorek : Zajęcia sportowe
Środa : Zajęcia prowadzone metodą Pedagogiki Zabawy
Czwartek : Projekt „Paluszkowe rozśpiewanki”
Piątek : Zabawy ruchowe i muzyczne w języku angielskim 
1010 – 1040 Zabawy swobodne pod opieką opiekunek.
1040 – 1110 Przygotowanie do obiadu– wdrażanie do spokojnego spożywania posiłków.
1110 – 1330 Odpoczynek poobiedni na leżakach, słuchanie bajek oraz muzyki relaksacyjnej.
1330 – 1355 Przygotowanie do zupy– wdrażanie dzieci do samoobsługi.
1355 – 1420 Czynności higieniczne i porządkowe.
1420 – 1455 Zabawa dzieci zgodne z zainteresowaniami.
1455 – 1510 Przygotowanie do podwieczorku. 
1510 – 1525

Poniedziałek: Zajęcia muzyczno – ruchowe
Wtorek: Bajkoterapia
Środa: Gimnastyka rytmiczna
Czwartek: Zajęcia manualne
Piątek: Zabawy paluszkowe i dźwiękonaśladowcze 

1525 – 1700 Zabawy swobodne pod opieką opiekunek. Wspólne sprzątanie sali, rozchodzenie się dzieci.