Godziny | Organizacja pracy z dziećmi |
630 – 815 | Schodzenie się dzieci. Zabawy kształtujące umiejętności zgodnego współżycia w grupie, zgodne z zainteresowaniami dzieci. Prace porządkowe w Sali. |
815 – 830 | Poranne zabawy ruchowe. |
830 – 840 | Przygotowanie do śniadania – czynności higieniczne i samoobsługowe. |
840 – 900 | Śniadanie – doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłków oraz kulturalnego zachowania się przy stole. |
900 – 910 | Czynności higieniczno – sanitarne po posiłku. |
910 – 915 | Zajęcia dydaktyczne wspomagające rozwój w sferze językowej, przyrodniczej, plastycznej, muzycznej. Zabawy ruchowe, tematyczne, konstrukcyjne. |
910 – 955 | Przygotowanie do wyjścia na spacer – nauka ubierania się z zachowaniem poszczególnych etapów i możliwości dzieci. Zabawy ruchowe, gry sportowe, zabawy swobodne. |
955 – 1010 | Zajęcia dodatkowe w zależności od tygodnia/realizacja projektów edukacyjnych. Poniedziałek : Projekt „Gramy Zmysłami” Wtorek : Zajęcia sportowe Środa : Zajęcia prowadzone metodą Pedagogiki Zabawy Czwartek : Projekt „Paluszkowe rozśpiewanki” Piątek : Zabawy ruchowe i muzyczne w języku angielskim |
1010 – 1040 | Zabawy swobodne pod opieką opiekunek. |
1040 – 1110 | Przygotowanie do obiadu– wdrażanie do spokojnego spożywania posiłków. |
1110 – 1330 | Odpoczynek poobiedni na leżakach, słuchanie bajek oraz muzyki relaksacyjnej. |
1330 – 1355 | Przygotowanie do zupy– wdrażanie dzieci do samoobsługi. |
1355 – 1420 | Czynności higieniczne i porządkowe. |
1420 – 1455 | Zabawa dzieci zgodne z zainteresowaniami. |
1455 – 1510 | Przygotowanie do podwieczorku. |
1510 – 1525 |
Poniedziałek: Zajęcia muzyczno – ruchowe |
1525 – 1700 | Zabawy swobodne pod opieką opiekunek. Wspólne sprzątanie sali, rozchodzenie się dzieci. |